KALİTE, ŞİKAYET VE HİJYEN SANİTASYON POLİTİKASI
- Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayabilmek için Kalite ve Hijyen Sanitasyon Yönetim sisteminin şartlarına uymayı,
- Yasal ve mevzuat şartlara uygun çalışarak, toplum sağlığının korunmasını, kaliteli, güvenli, sağlıklı ürünler üretmeyi ve sistemlerin sürekli iyileştirilmesini sağlamayı,
- Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmeyi ve uygulamayı,
- Ülke/Dünya genelinde ani gelişen problemlerde en uygun, en doğru ve en ekonomik çözümleri en hızlı biçimde üreterek daha sonra ortaya çıkabilecek uygunsuzlukların önüne geçmeyi,
- Müşteri memnuniyeti odaklılığı, etkin bir iletişim ile organizasyonun bütününe yaymayı,
- Uygun kalitede ürünler üretmek için planlanan eğitim programlarıyla çalışanlarımızın yeterlilik seviyelerini sürekli arttırmayı,
- Çalışan ve müşterileriyle sürekli iletişim içinde olarak sektöründe aranan bir firma olmayı,
- Müşterilerimizin şikâyetlerini, müşterilerimizin memnuniyetini sağlayacak şekilde yasal şartlara uygun olarak çözüme kavuşturmayı,
- Gelen tüm şikâyetleri sistemimizi iyileştirmek için kullanmayı,
- Şikâyetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirmemeyi,
- Şikâyet Yönetim sistemimizi sürekli iyileştirmek için gerekli kaynak ve eğitim ihtiyaçlarını sağlamayı,
- Hijyen ve Sanitasyon ile ilgili teknolojik gelişmeleri/ülkemizi etkileyen problemleri yakından takip ederek uygulanabilir tüm ürün, ekipman ve ihtiyaç duyulacak insan gücünü temin etmeyi
Taahhüt ederiz.